umění komunikace ve firmě

Komunikace je všudypřítomná, taky ve firmě. Nelze nekomunikovat. I když nemluvíme, komunikujeme.

Obzvlášť ve firemním prostředí je důležité komunikovat tranparentně a promyšleně, protože s narůstajícím počtem zaměstnanců a při používání virtuální komunikace je přirozené, že narůstá i riziko nedorozumění.

Zejména při strategických změnách je užitečné se držet hesla: “nelze překomunikovat” nebo komunikaci přehnat.

Taky se pořád ještě manažeři komunikace ve firmě obávají a raději se “schovají” za e-maily nebo sms-ky, než by mluvili se svými lidmi osobně.

Vše se ovšem lze naučit.

 

 

  • Poslední komentáře

    • Osobní galerie

      20130706_095528-jpg 14109_1449906327320_3188791_n-jpg 26498_1425442395737_4666623_n-jpg 26498_1425450795947_44419_n-jpg 26498_1425451555966_7288148_n-jpg 26498_1427110237432_7976335_n-jpg 34082_1556497512033_7854924_n-jpg 46309_4775346181238_749679650_n-jpg 65035_10200280796602235_420529762_n-jpg 166583_1867565328534_4108084_n-jpg 384543_2744433569692_1366047088_n-jpg 548387_4842249693784_569404942_n-jpg